Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kysymyksiä liiveistä ja teipeistä...

hei. Minulle on tehty uusi rinta viime kesäkuussa ld-kielekkeellä. Rinta on hyvä, mutta minulla oli myös arven liika kasvua, jota ei tullut silloin kun rinta poistettiin. Arvet eivät ole pahoja, mutta olen käyttänyt kuitenkin sitä Mepiform teippiä. Sitä suositellaan käytettäväksi 3-6 kk. Se laatikko maksaa, jossa on 5 teippi-levyä, 100e. Mutta siitä on pitkäksi aikaa, yhdestä levystä voi leikata sopivat suikaleet. Nämä teipit eivät ole kertakäyttöisiä, vaan ne voi ottaa pois pesujen ajaksi ja laittaa sitten uudestaan. Niitä voi pitää niin kauan kun ne pysyvät paikoillaan. Minusta voit pitää jo hyvinkin oikeita liivejä. Minut leikattiin kesäkuun alussa ja elokuussa pidin jo jo "oikeita" lliivejä. Minulle tehdään tatuaatio loppu keväästä. Toivon hyvää jatkoa sinulle terveisin Sirpa
amarello | 13.2.2009 klo 15:25:01