Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

sädehoito ja flunssa

Olen 46 v. Minulla todettiin alle 1 cm rintasyöpäkasvain kesäkuussa, leikkaus (osapoisto, imusolmukkeet puhtaat)oli heinäkuussa ja sädehoito alkaa 2 vk.n kuluttua. Sädehoidon on määrä kestää 8 vk. Onko tietoa kenestäkään, joilla sädehoidot kestäneet yhtä kauan? Nyt olen kurkkukivussa, ääni mennyt ja jos vanhat merkit pitävät paikkansa, saatan olla seuraavaksi keuhkoputkentulehduksessa, kun hoitojen pitäisi alkaa. Onko tästä kellään tietoa, miten flunssat/antibioottikuurit sopivat sädehoidon kanssa yhteen? Lueskelin aiempia kirjoituksia ja moni oli kirjoittanut syövänsä lisäksi hormonilääkettä. Tarkoittaako se, että HER-arvot ovat olleet korkeat? Minulla oli korkeat prosentit hormonien kohdalla (ei her), mutta lisähoitona "vain" sädehoito -sitäkin pitempi sitten. Minulle ei ole tehty keuhkokuvausta (TAYS), miksiköhän ei? Monta kysymystä yhdellä kertaa, asia on vielä niin tuore eikä kaikkea ole ymmärtänyt vielä edes kysyä...
teraam | 5.9.2011 klo 01:27:16