Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kohdunkaulan syöpä
Hei kaikille,kumman nopeasti aika rientää. Kävin keskiviikkona saamassa ensimmäiset sytostaatit, 3 tunnin tiputus Taxolia ja perään tunnin tiputus Carbosinia. Ja tietenkin alle kaikkia vatsan rauhoituslääkkeitä, kortisonia ja pahoinvoinnin estolääkettä ja antihistamiinia. Olin sitten osastolla yön yli, seurasivat mun vointiani, mutta kun mitään outoa ei ilmaantunut, pääsin torstai-aamuna lähtemään kotiin.
Nyt odottelen tässä, milloin pahoinvointi alkaa. Lekuri kyllä rauhoitteli, että se on yksilöllistä, milloin ja miten se alkaa - mutta alkaa kuulemma. Lähdenkin tästä käymään apteekissa hakeen nuo lääkkeet.
Olo on kyllä kohtuu hyvä, olen syönyt ihan normaalisti ja juonut kahviakin. Tuo vatsan pohja vähän nipistelee, se on jonkun kipulääkkeen tässä vaatinut. Iholla on ollut jännää pistelyä, johtuen ilmeisesti tuosta Taxolista.
Kävin eilen samalla reissulla Oulussa ollessani ostamassa peruukin - saa sitten nähdä - milloin sitä tarvitsee. Vaikka sain siihen 252 euron maksusitoumuksen, sai siitä vielä itsekin aika paljon maksaa. On ne kalliita.
Päätimme lähteä viikonlopuksi mökille, josko siellä taas saisi ajatuksia vähän muuhunkin lipsahtamaan. Ja yritän taas käydä metsän antimia hakemassa. Sieniä jo vähän sainkin viime reissulla - mutta herkkusuu kaipaa lisää.
Ihanaa viikonloppua teille kaikille.
Halauksin - dolina.
- Kohdunkaulan syöpäsyöppis
- Re: Kohdunkaulan syöpädolina
- Re: Kohdunkaulan syöpäsyöppis
- Re: Kohdunkaulan syöpämummo46
- Re: Kohdunkaulan syöpämummo46
- Re: Kohdunkaulan syöpäLifeline