Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Patologin tulokset

Tuo meinaa sitä, että sulla on pullat hyvin uunissa.
Samanlaiset tulokset hyvin pitkälti kuin mullakin... mulla gradus II, koko 0,8mm esiasteineen 1,8cm, yks vartijaimusolmuke joka puhdas, hormonipositiivinen ER ja Pr, tuo prosentti meinaa sitä, että kuinka herkästi reagoi hormoneihin, ja Her-2 negatiivinen. Ki-67 on jakautumisnopeus, eli sulla tosi hitaasti kasvava, mulla oli jotain 17,7%, elikkä molemmilla paikalliseksi jäänyt, suht´kiltti syöpä.
Minä menin osapoistolla ja sen takia saan sädehoidonkin, sytot on jo ohi, sulla ilmeisesti tuon kokopoiston takia ei tarvita säteitä, mulle sytot tuli varmennukseksi ja olihan mulla tuo jakautumisnopeuskin suurempi.
Onkologin vastaanotolla selviää jatkohoidot lopullisesti, minullekkaan ei pitänyt ensalkuun tulla koin säteet, mutta olivat miitingissä päättäneet antaa myös sytot. Lisäksi mullekin tulee 5 vuoden Tamofen lääkitys.

CA 15-3 on rintasyövälle ominainen kasvainmerkkiaine, jonka aktiivisuus voi suurentua myös muiden syöpien yhteydessä. Lisäksi aktiivisuus voi olla suurentunut maksasairauksien ja hyvänlaatuisten rintakasvaimien yhteydessä. Rintasyövän hoidon seurannassa aktiivisuuden muutos on tärkeämpi kuin absoluuttinen aktiivisuus, minkä vuoksi ensimmäinen näyte tulisi ottaa ennen hoidon aloittamista.

B-PVK+T
Perusverenkuva-analyysissä saadaan tietoa veren punasolujen määrästä ja ominaisuuksista, hemoglobiinipitoisuudesta ja valkosolujen määrästä. Verihiutaleiden lukumäärän laskenta täydentää perusverenkuva-analyysia. Monet tekijät, kuten fyysinen rasitus, ateriointi, asento ja vuorokauden aika näytteenoton aikana, hormonaaliset tekijät, raskaus ja tupakointi vaikuttavat perusverenkuvan arvoihin.

P-hitachi on muistaakseni laite,jolla saadaan paljon tietoa verestä, korjatkaa, jos oon väärässä.
Pikis | 16.7.2008 klo 13:59:10