Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Usko
Voi miten oli harmi lukea viestejänne, ahdistus, on suuri... Tiedä itsekään. Nyt onnellinen olo tila. Antakaa itsellenne aikaa, vuosi, tai jotain, kuulostaa pitkältä ajalta, mutta niin lyhyt.... Jos sillä. Hoidot on rankkoja, usko loppuu.. Välillä... Minä itse, rauhassa sairastelin, ei tavoitteita, työhön ja jaksamiseen, hoitelin itseäni rauhassa ja ääretön sisu. Kova on taival, mutta nyt tuntuu tosi hyvältä, huomisesta en tiedä. En tiedä jaksaisinko samaa reittiä uudestaan, mut jos eteen tulee. Niin sit vaan kait mennään.. Usko elämään.. Niin kauan kuin on elämää.. Yksin tämä tauti loppupeleissä kuljetaan. En halua masentaa, vaan antaa voimaa omaan jaksamiseen. Ajattele "Minä olen selvinnyt tästä ja tästä asiasta, oma arvo. Olen ylpeä.." Katsomme sitten eteenpäin.....- Usko Myymi
- Re: Usko OMG