Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Syöpälääkkeet ja haittavaikutukset

No heips!
Minulla on kokemusta femarista vasta viisi ja puoli kuukautta.
Tuohon niveljäykkyteen auttaa minulla ainakin venyttelyt. Varsinkin alaraajat pitää venytellä ei nyt ihan joka ilta mutta ainakin silloin kun on hiihtänyt, kävellyt enemmän tai pyöräillyt.
Kuumat aallot ovat toistaiseksi olleet lieviä saa nähdä sitten kesän kuumuudessa. Talvella kyllä kun kävin hiihtämässä olin aivan hiessä, tukka märkänä, sellaista ei ennen ole ollut.
Limakalvot ovat kuivemmat.
Luin jostakin, että yöllä vaikka suu on kuiva ei pitäisi juoda vettä kun se vesi huuhtoo pois sen vähäisenkin syljen.
Niinpä minulla on yöpöydällä suihkepullo geelimäistä ainetta josta suihkautan. Täällä ei kait saa mainostaa, mutta apteekista varmasti löytyy.
Sitten päivällä pidän joskus purkkaa poskessa (en siis jauha sitä) kun tuollainen mekaaninen ärsytys lisää syljen eritystä.
Uni kohtalaista toisena yönä paremmin toisena vähän huonommin.
Että tällaista. Varmaan on muitakin konsteja, mutta jos näistä on jotakin apua sinulle.
Pärjäillään.
Tulevaisuus? | 28.4.2011 klo 22:35:04