Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Onko kellään...?
Minulla ollut jo ennen syöpää särkyä kankun kohdalla joka säteilee jalkaankin. Kun olin fysioterapeutilla leikatun puolen käteni starangien kanssa, tuli puheeksi tuo kankku/jalkasärky ja hän kysyi onko se hoitojen aikana mennyt pahemmaksi johon vastasin myöntävästi. Kuuluu kuulemma asiaan kun syto aiheuttaa aineenvaihdunnan hidastumista niin etenkin noilla kipualueilla se huonontaa tilannetta, en nyt valitettavasti tämän tarkemmin muista mitä kaikkea hän kertoi mutta summasummarum: jos sytojen aikana tulee uutta kipua tai vanha kipu pahenee niin en ehkä olisi niin kovin huolissani siitä, laittaisin samaan piikkiin kuin kaikki muutkin sivuoireet. Eri asia tietty jos sytoputken päätyttyä kipuilu jatkuu, sitten lääkäriin. Mutta jos jokin asia painaa mieltä sytojen aikana niin kannattaa ottaa lääkärin kanssa puheeksi, ainahan se rauhoittaa enemmän kun joku antaa selkokielisemmän vastauksen kuin se selitys jota minä yritän aivon rippeistäni esiin kaivella.... ;)- Onko kellään...?pike44
- Re: Onko kellään...?kielo43
- Re: Onko kellään...?eerika
- Re: Onko kellään...?Päivä kerrallaan
- Re: Onko kellään...?maikkendaali