Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Taxotere, kuinka tästä selviää ??

Hei! Minulle ensimmäinen taxotere sai aikaan zombiolon. Kun siitä aloin selvitä, nousi kuume ja jouduin viideksi päiväksi sairaalaan tiputukseen. Oli halloween ja minulla punainen, turvonnut ja näppyläinen pää (ja yksi tissi). Jäänee loppuiäksi muistiin :) Harvoin olen itseäni niin sairaaksi tuntenut. Pelko lisäsi sairauden tunnetta ja se, että jouduin alkuun olemaan eristyksissä ihan yksin.

Kahta seuraavaa annosta pienennettiin (10 %) ja niinpä toinen tiputus meni jälkimaininkeineen lähes huomaamatta. Kolmannen jälkeen olin pidempään väsynyt, toki siihen vaikutti myös joulu ja kaikenlainen puuhailu. Lisäksi minulle määrättiin Neulasta-pistokset neutropenian ehkäisyyn. Ensimmäisestä pistoksesta tuli luukipua, mutta sen kanssa pärjää kun ottaa särkylääkettä.

Nyt olen saanut ensimmäisen cef-tiputukseni eivätkä sen sivuoireet tunnu ollenkaan yhtä pahoilta. Rohkeutta sinulle, hoitopaikassasi tietävät tilanteesi ja tekevät parhaansa sen eteen, ettei kokemuksesi toistu.
Maat | 15.1.2014 klo 12:12:05