Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Onko kukaan käynyt väliaikaisella työttömyyseläkkeellä?
Hei! Itse palasin töihin vuosi sitten lokakuun alussa. Ensin olin 3 kk osasairauspäivärahalla ja vuoden alusta asti olen ollut kokopäiväisesti töissä.Nyt vuoden alusta jään osatyökyvyttömyyseläkkeelle. Olisin joka tapauksessa jäänyt sille osatyöeläkkeelle, koska ikäni puolesta se on mahdollista, mutta viime tipassa älysin, että yritän saada tätä sairauden perusteella. Ja se onnistui hyvin. Olen nimittäin saanut kilpirauhsen vajaatoiminnan, diabeteksen ja nivelkivut ja säryt lisäbonuksina tämän syövän jälkeen. Mullekin lääkäri ehdotti ensin tuota väliaikaista osatyökyvyttömyyseläkettä, mutta kun noita sairauksia ruvettiin listaamaan huomattiin, että ne riittävät vallan mainiosti pysyvään osatyökyvyttömyyteen. Lisäksi sain silmälääkäriltäni puoltavan b-lausunnon. Minulla on myös silmäsairaus, joka selkeästi vaikeuttaa työntekoani.
Uskon, että tuolle määräaikaiselle on helpompi päästä. Toivottavasti Kristitty Lilja saat parhaan mahdollisen lopputuloksen näissä asioissa.
Lämmöllä Kehäkukka:==)
- Onko kukaan käynyt väliaikaisella työttömyyseläkkeellä?Kristitty Lilja
- Re: Onko kukaan käynyt väliaikaisella työttömyyseläkkeellä?Kristitty Lilja
- Re: Onko kukaan käynyt väliaikaisella työttömyyseläkkeellä?Kehäkukka
- Re: Onko kukaan käynyt väliaikaisella työttömyyseläkkeellä?syövästä parantunut