Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
mieletön väsymys ja lista muita oireita...
Ajattelinpa ajan kuluksi kirjoittaa.Käy aika pitkäksi tälleen viikonloppuisin...Eli siis minulla ei ole ollut kuukautisia noin 2-2½ vuoteen.se häiritsee minua, ja varaan ajan gynekologille ensi viikoksi jos saan niin pian, yksityiselle ajattelin mennä, julkisella joutuu odotteleen jonkin verran.
olen lihonut, ruoka ei maistu pakotan itseni syömään,joudun ramppaamaan virtsalla veskissä useita kertoja päivässä,noin 1-2 tunnin välein,joskus puolen tunnin välein minulla ei ole virtsatietulehdusta, asia on tutkittu.en jaksa syödä paljon kerralla vaan syön tosi vähän.usein jää ruokaa lautaselle.minulla on selittämätöntä pahoinvointia ollut syksystä asti ja alku vuoden, menkat olleet 2 kertaa!joka paikkaa särkee eikä mikään auta.mutta miksi menkat ovat jääneet pois?muistan kyllä että vielä noin kolmisen vuotta sitten minulla oli suht säännöllisesti menkat.sitten alkoivat harveneta, ja nyt tulee vain jotain välivuotoa tjn.
väsymys on aivan järkyttävää.mikään ei tunnu auttavan tähän,ei liikunta,ei kahvin-energiajuoman-limun juonti tai sitten kävely.edes kunnon yöunet ei tunnu auttavan.mä menen jo klo 20.00 nukkumaan, ja herään seitsemän aikoihin aamulla.eli nukun kellon ympäri.
jalat on aina välillä pakko nostaa ylös.tuntuu kuin olisi painetta jaloissa.hyvä kun mä töissä jaksan käydä.olen masentunut ja itkuinen ja mielialat vaihtelevat miten sattuu.mutta miksi mulla ei ole ollut menkkoja?
toivon totisesti että saan pian vastauksen.
Kaunista kevättä kaikille!
- mieletön väsymys ja lista muita oireita...storyangel