Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: totuus kuuluu lasten suusta

Heissan!

Löysin tällasen ihanan loppukesäisen ketjun ja olen nauranut sille katketakseni.

Minulle itselleni kävi toissa päivänä ekaa kertaa nähdessäni leikkausjäljet suihkun jälkeen kylppärin peilistä, että aloin itsekseni hekottamaan kahdella vetoketjulla varustettua muodottomaksi turvonnutta mustelmaista rintaani. Kerroin reaktiostani miehelle ja kaksikymppiselle tyttärelleni, jotka tuntuivat olevan vain tyytyväisiä reaktiooni vaikka noille jo epäilinkin onko tällainen normaalia. Mies vielä totesi jotta ovat tainneet minut nitojalla kursia kasaan ja tyttö ihmetteli miten mulla on musta silmä tississä (iso mustelma nännin ympärillä). Miehen loppupäätelmä oli, että musta oli tullut Frankensteinin morsian.

Oon itse huomannut ainakin minua auttavan tällaisen mustan huumorin. Saa nähdä hyytyykö hymy sitten täysin mahdollisissa rankoissa hoidoissa. Vasta joulukuun puolivälissä kuulen mitä tuleman pitää.

Voimia itse kullekin
t. lumikko
lumikko | 25.11.2007 klo 20:30:51