Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Toinen CEF solahti suoneen
HeiSain eilen toisen CEF:n ja kortisoni huuruissa olen tämän päivää sykyillyt pitkin kaupunkia asioilla ja ostoksilla. Eilen oli pieni öklötys muutama tunti tiputuksen jälkeen, mikä meni ohi Primperanilla. Tänään olo on ollut loistava, vaikka pistin Neulastaniakin. ALAT oli enää 46 eli tullut kolmessa viikossa reilusti alas, kun se oli vielä himpun päälle 100. Kyllä ainakin vielä tykkään enemmän CEF:stä kuin Docetaxelista. Doce nostatti minulle aina kuumetta tai pientä lämpöilyä ja vei sitten olon ihan veteläksi muutamaksi päiväksi.
Jos olo pysyy näin hyvänä, niin meinaan käydä pyörähtämässä töissä ensi viikon jälkeen. Olen suunnitellut olevani töissä 1,5 viikkoa ja sitten jään kesälomalle ja otan viimeisen tiputuksen ja osan säteistä loman aikana. Tuntuu tämä "lomailu" jo riittävän, siki tällaisen ratkaisu. Loput säteistä saan sitten, kun menen loman jälkeen töhin. Jos hoitoväsymys iskee, niin sitten vaan takaisin sairauslomalle ja lepäämään.
Siirtyikö sinulla Palsternakka CEF myöhemmäksi vai paranitko kuumeesta ajoissa?
- Toinen CEF solahti suoneenTypsy
- Re: Toinen CEF solahti suoneenpalsternakka
- Re: Toinen CEF solahti suoneenSantruzka
- Re: Toinen CEF solahti suoneenpalsternakka
- Re: Toinen CEF solahti suoneenSantruzka