Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Korjausleikkauksesta (ja vähän muustakin) kysymyksiä

Hei! Kaali
vastaisin tuohon kysymykseesi. Sama tilanne oli myöskin minulla. Syksyllä 07 Oikean rinnan koko poisto ja kainaloiden putsaus 0/13 eli ei kainaloissa sekä rinnassa kasvain kokoa 7mm siis erittäin pieni mutta Gradus 111 niinkuin sinullakin. Solun jakautumisnopeus sama siis melkein eli vieläkin enemmän 48 mutta mutta en myöskään saanut kuin solunsalpaajat ei oluut säteitä lainkaan. Kuna asiaa kysyttyäni sanoivat vain että kasvain pieni ja kainalot olivat puhtaat niin kuulemma tämä riittää hoidoksi. Sekä myöskin viiden vuoden hormonihoito, olen nyt syönyt noin parikuukautta Tamofenia.Totta kai sitä mietii oliko kaikki riittävä, mutta täytyy luottaa onkologiin. Ei ainakaan ikä pitäis sanella mitään olen nyt 47v. eli vielä nuorempi kuin sinä. Mutta luotetaan että on saatu parhaimmat mahdolliset hoidot. Hyvää kesää Toivottelee: Pistaasi
pistaasi | 8.7.2008 klo 08:47:28