Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Palovammat sädehoidon jälkeen
Hei, minulla oli aikoinaan iho kovilla. 25 sädekertaa, ja hoitajat jopa kehuivat, että ihoni kestää hyvin. No, hoitojen loputtua muutaman päivän kuluttua iho meni rikki. Siihen piti laittaa siteitä, enkä itse pystynyt vaan piti käytä kotisairaanhoidossa. En voinut mennä töihinkään kun kainalolle piti antaa ilmakylpyjä. Siitä olin vain tyytyväinen...Ikävä juttu oli kun lymfahoito siirtyi. Tämä sairaalan lymfahoitajahan se oikeastaan huomasikin, ettei voi vielä antaa sitä hierontaa koska iho on rikki. Itse en edes tajunnut. Sain siihen jotain voidettakin, ilmeisesti käytetään palovammojen hoitoon yleensäkin. Nimeä en muista. Saattaisi löytyä etsimällä nikilläni. Olen varmaankin siitä kertonut aikoinaan. Minun ihoni ainakin parantui täysin. Olen ottanut aurinkoakin, alussa suojasin vähän paremmin sen kainalon.
- Re: Palovammat sädehoidon jälkeen kukkamaaria