Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: EFEXOR
Heippa, täällä yksi Efexorin käyttäjä!Aloitin lääkkeen kesällä eli taitaa jo 3 kuukautta olla vierähtänyt. Kärsin myös masennuksesta, rytmihäiriöistä ja paniikkioireilusta koko kevään, olin myös tosi väsynyt ja jotenkin saamaton. Lääkitys on kyllä helpottanut/tasoittanut oloa, olen tyytyväinen kun sen vihdoin aloitin. Nyt vaan mietin, että pitäisiköhän annosta nostaa. Olen viime aikoina ollut aika kärttyisä, kylläkin vaan miehelleni. :)) Aloitus annokseni oli sama 1x75mg.
Alkuun kärsin sivuvaikutuksista, paniikkioireet lisääntyi ja vatsaoireita oli myös. Se kesti noin 2 viikkoa, mutta vähän hankalaa se aika oli. En saanut kunnolla nukuttuakaan. Mutta kaikki nämä oireet on helpottanut kyllä, ei oikeastaan ole mitään sivuvaikutuksia enää. Eli yritä kestää alkuoireet, vaikutushan tulee viiveellä reilun parin viikon kuluttua. Otan lääkkeen aamulla aamupalan jälkeen, minulla se toimii näin hyvin.
Leikkauksesta tulee ensi viikolla 2 vuotta, hoidot päättyivät kesällä 2007. 2-vuotiskontrolli on tammikuussa..
mimi
- EFEXORTINTTI57
- Re: EFEXORtuutikki-t
- Re: EFEXORael
- Re: EFEXORTINTTI57
- Re: EFEXORmimi
- Re: EFEXORael
- Re: EFEXORtautinen
- Re: EFEXORhassu