Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Patit ihon alla
Mielenkiintoista tietää että rasvapateistakin voisi olla kyse. Oikeastaan epäilin sellaisia aluksi itsekin etenkin kun noiden maksa-arvojen takia mm kolesterolilääkitykseni lopetettiin ja muutenkin olen hiukan muuttanut rasvojen laatua viime aikoina. Olen syönyt voita aikaisemmin Beceliä, mutta toisaalta vaihtanut rypsiöljyn oliiviöljyyn. Jotenkin on tullut sellainen olo että mahdollisimman puhdasta ruokaa pitäisi syödä, ei lisäaineita eikä ns. kevyttuotteita. Tiedä sitten onko se vaikuttanut näin, vaikka toisaalta luulen että osa pateista voi olla etäpesäkkeitä niin osa varmaankin on rasvapatteja.Lääkäri ei tuntunut niistä yhtään kiinnostuneelta kun tänään olin hoidossa, jonka nyt kuitenkin onneksi vielä antoivat. Kaiketi pitävät minua jo toivottomana tapauksena jota ei sen kummemmin kannata tutkia, mutta antavat hoidot kun itse niitä haluan :-( Joka tapauksessa olen tyytyväinen siitä että hoito annettiin, nyt se tuli pitkästä aikaa ihan normaalilla hoitovälillä, kun koko tämä vuosi on mennyt vähän niin ja näin, eli nyt sillä hoidollakin on ehkä mahdollisuus tehota jos nyt yleensä ottaen tehoaa, aika näyttää. Huomenna ja ylihuomenna vielä hoitopäivä, Hycamtinia annetaan kolmena päivänä peräkkäin.
- Patit ihon allatoiveikas
- Re: Patit ihon allasantorini
- Re: Patit ihon allatoiveikas
- Re: Patit ihon allaUntuvikko
- Re: Patit ihon allapike44
- Re: Patit ihon allapike44