Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Millaisia tuntemuksia luustoon levinneessä syövässä?

Hei vain kaikille! Minulla on ihan uunituore diagnoosi luustoon levinneestä rintasyövästä niin että olen vielä aika pihalla tämän asian kanssa.Sairastin alunperin rintasyövän 7 vuotta sitten, se hoidettiin leikkauksella, sytostaateilla ja sädehoidolla, ja sitten se oli ohi. Tai niin minä kuvittelin, ja ehdin jo unohtaa koko syövän.
Viime kesänä alkoivat sitten epämääräiset selkäkivut joiden takia ramppasin lääkärissä koko kesän ja syksyn saamatta selvää diagnoosia tai apua. Sanottiin vain että syöpään se nyt ei ainakaan liity!
No, kyllä se liittyi kuitenkin kun lopulta tuli vastaan sellainen lääkäri joka otti tosissaan ja laittoi oikeisiin tutkimuksiin ja vielä osasi tulkita niiden tuloksia oikein.
Nyt on siis edelleen kovat selkäkivut, ja kipuja myös rintakehän alueella.Vahvat lääkkeet auttaa, mutta olen aika invalidi. Työn saa unohtaa pitkäksi aikaa. Parin päivän päästä alkaa sädehoidot. Toivottavasti tehoaa.
En olisi uskonut että minun käy vielä näin. Ennen kaikkea ihmettelen lääkärien ammattitaidottomuutta ja löperöä asennetta, jonka takia syöpä sai taas muhia pitkään ihan rauhassa. Harkitsemme perheeni kanssa valitusta työterveyslääkäriasemaani vastaan.
Toivottavasti muille ei tarvitse käydä näin.
Hyvää alkanutta vuotta ja voimia kaikiille kohtalotovereilleni!
Babushka | 13.1.2009 klo 21:20:25