Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Jaettu ilo :-)
Hei,Viime lokakuussa lähti matto alta ja tuntui, että elämä pysähtyi, kun rintasyöpäni todettiin. Pari päivää myöhemmin soitti paras rakas ystäväni ja ilmoitti: " meille ei pitänyt tulla ilman keinohedelmöitystä vauvaa, mutta ihme on tapahtunut ja meille tulee vauva! " Se oli uskomaton uutinen — Ihme oli tapahtunut. Laskettiin yhdessä, että kun vauva syntyy, minulla sytot ja vika leikkaus ohi ja olen suht "järjissäni" taas.
Niin kävi, sytot loppui ja vauva syntyi, ihana, terve ja iso tyttö! Kävin viimeisessä leikkauksessa ja kirurgi totesi hymyhuulin " nyt se on tässä ja ei tarvitse tulla enää, normaalit tsekit sitten myöhemmin syksyllä".
Puhelimeni soi taas parin päivän päästä, ystäväni soittaa " Hei, olisimme onnellisia, jos sinä voisit olla tyttömme sylikummi". Taas tuntui, että matto lähti alta ja elämä pysähtyi hetkeksi, nyt olin niin onnellinen, sain vielä yhden tytön elämääni!
Elämässä on niin paljon upeita asioita, ihmeitä tapahtuu joka päivä, kun vaan katsoo ympärilleen.
Mimmuska69
- Jaettu ilo :-)Mimmuska69