Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Ensimmäiset kontrollit takana.

Nyt on sitten eka kontrolli käyty, ja kaikki kuvat ja näyteet puhtaat JES!!! ainut on että, estrogeeni tasot on liian alhaiset ja kuumia aaltoja on jonkin verran, mutta vielä ei lääkitystä aloiteta vaan odotellaan josko ne mun jäljelle jääneet munasarjat rupeis tuottamaan hormoonia kun saivat kuitenkin osansa sädetyksestä.

Muuten elämä on jatkunut eteenpäin ja arki on palannu uomiinsa ruokakin maistuu entisellä tapaa.

Vielä en ole edes tajunnut mitä olen käynyt läpi kesän aikana, enkä sitä enää kovin paljoa ole edes miettinyt ja asiasta ei oikeestaan einää hirveesti edes puhuta joskus heitän vitsiä töissä tai miehelle.

Suurin asia jonka kanssa joudun elämään on se että, en voi enää saada lapsia ja joskus se tunne siitä on ihan hirveä ja itkut pääsee tai kun näen mieheni lepertelevän kavereiden vauvoile silloin kyllä riipasee sydänmestä ja kunnolla koska tiedän että, en voi lasta enää koskaan miehelleni antaa ja joskus se ei haittaa laisinkaan vaan olen onnellinen siitä mitä minulla jo on. Olen kuitenkin harkinnut mahdollisuutta adopioon vaikkakin se minun tilanteeni huomioon ottaen ei olisi helppoa varmaankaan ja mieheni ei varmaankaan ole ihan samaamieltä vaikka ei ajatusta ole teilannutkaan.

No yritän nyt nauttia loppuvuodesta ja kohta saa jo ruveta suunnittelee joulua, ollaan molemmat joulu ihmisiä mieheni kanssa hän jopa enemmän kuin minä.

Helmikuussa sitten uudestaan kontrolliin.

Rauhallista loppuvuotta kaikille.
Suvi1984 | 19.11.2012 klo 21:36:16
  • Ensimmäiset kontrollit takana.Suvi1984
    19.11.2012 klo 21:36