Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintasyöpäseuranta avoterveydenhuollossa
Riippuu varmaankin täysin asuinpaikkakunnastasi toimiiko seuranta avoterveydenhuollossa. Kunnassa missä minä asun ei ole saatu vuosiin palkattua terveyskeskukseen lääkäriä. Ajoittain täällä on keikkalääkäreitä. Riippuu tietenkin kulloisesta keikkalääkäristä mitä he tietävät syöpätaudeista ja niiden hoitoon käytettävien lääkkeiden sivuvaikutuksista. Jos lääkäri on vielä ulkomaalainenkin ja puhuu ja ymmärtää huonosti suomea niin enpä voi järin kehua hoitoa. Itse turvauduin yksityislääkäriin, mutta sinnekkin on tosi vaikea päästä kun asuu kaukana Helsingistä. Minulla ei ollut sytostaattien ja sädehoitojen jälkeen yhtään aikaa onkologille. Mammokrafian ja labrojen jälkeen oli vain soittoaika eikä silloinkaan lääkäri ollut paikalla. Lupasivat kylläkin, että sairaalasta soittaa joskus joku lääkäri jos löytyy. Myöhemmin tuli kirje sairaalasta, jossa kehoitettiin itse tilaamaan aika puolen vuoden välein terveyskeskuksesta ja vuoden välein itse tilaamaan aika mammokrafiaan. Tietäisi vain mistä tuon mammokrafiankin tilaa? Vissiinkin sekin täytyy tilata yksityiseltä?- Re: Rintasyöpäseuranta avoterveydenhuollossaToivoton