Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: oliko elämäni tässä...
Äläpä missään tapauksessa vielä heitä kirvestä kaivoon. Minulla on leikattu munasarjasyöpä 1997 ja tälläkin hetkellä käyn hoidoissa, eli useita hoitojaksoja on tässä vuosien varrella ollut, mutta ne ovat pitäneet taudin kurissa.Jokunen vuosi sitten minulla löydettiin sappileikkauksen yhteydessä maksasta "etäpesäke" josta otettiin koepala, mutta tarkemmissa tutkimuksissa osoittautuikin ettei se ollut etäpesäke. Ja joka tapauksessa vaikka olisikin etäpesäkkeitä niin niitä voidaan hoitaa, sytostaatit tehoavat kyllä etäpesäkkeisiinkin. Hoitojen kanssakin oppii elämään, toki pakko on myöntää että uskonpuute saattaa välillä iskeä, mutta kokonaisuutena on sanottava että itse ainakin olen elänyt täyttä elämää nämä reilut 11 vuotta tämän sairauteni kanssa.
Varmasti tuntuu pahalta kun on ajatellut että tauti on hoidettu ja takanapäin ja sitten tulee tuollaisia uutisia, mutta kuten sanottu hoitoja on paljon erilaisia. Uskon että löytyy sinun tilanteeseesi sopiva lääke ja tauti saadaan pidettyä kurissa. Tsemppiä ja voimia elämääsi!
- oliko elämäni tässä...maatuska
- Re: oliko elämäni tässä...tigemauk
- Re: oliko elämäni tässä...Amontillado
- Re: oliko elämäni tässä...toiveikas