Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Tönkkö suolatut jalat.

Heippa!

Lähdin tänään aikaisin Helsinkiin ja minulle jäi aika paljon aikaa, joten lähdin kiertelemään vähän kaupunkia koska minulla oli aika ihotautiklinikalle jossa otettiin koepala ihosta. Oli tosi tuskaa kävellä Hussista Ihotautiklinikalle kun en omaa tyhmyyttäni ollut katsonut osoitetta, ja olen koko ajan käynyt Meilahdessa, jossain välissä ajattelin, että otan taksin, mutta sitten kuitenkin ajattelin, että minä p:kele kävelen tuli mitä tuli.
Jalat oli tosiaankin kuin tönkkö suolatut silakat.
Olen saanut viimeisen sytostaatin 6 kert. 29.7 .
Minulle tuli jo 5 kerran jälkeen samanlainen tönkkö olo jolloin lääkärintarkastuksessa tehtiin tulppa tarkistus, mutta suonet olivat hyvät joten sain lähteä kotiin ja mitään sen ihmeenpää ei kerottukkaan, miten voisin hoitaa tätä asiaa.
Nyt kotiin tultuani ajattelin , että laitampa tukisukkahousut jalkaan ja tulipa siitä helpotus.
Olisin samalla kysellyt onko täällä muita osasto 11 potilaita ja miten he ovat kokeneet osaston hoidot.
Itselläni leikkaukset ja sytostaattihoidot ovat menneet hyvin, mutta alku oli mielestäni aika epäselvä.
Heti leikkauksen jälkeen tuli lääkäri ilmoittamaan, että kaikki on saatu pois ja sitten 3 sytoa.
Patologin lausunnon jälkeen ilmoitettiin minulle, tuntematon lääkäri, että 6 sytoa ja säteet.
Sen jälkeen ensimmäinen hoitopäivä sytoille ja suoraan tiputukseen.
Olin ihan paniikissa jolloin hoitaja kysyi haluanko tätä hoitoa johon ilmoitin, että en kai olisi tänne tullut jos en haluaisi. Halusin kuitenkin tavata lääkärin ja sai sen, josta en tullut hulluu hurskaammaksi.
Nyt sitten viimeisen lääkärintarkastuksen jälkeen kysyin lääkäriltä , että onko ehkä mahdollista, että minusta tulee kroonikko johon hän antoi vastauksen, että kukaan ei parane tästä taudista, että se siitä.
Olisin kysynyt , että onko teitä tönkkösuolattuja muikkuja muitakin ja miten olette jalkojanne hoitaneet.
Ihanaa lämmintä illanjatkoa. elokuu on ihana silloinkuin on lämmintä.

mek | 10.8.2009 klo 17:28:09