Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
CEF kokemus
Ensimmäinen CEF (ke 27.3)on takana. Hoitoaamuna piti ottaa tunti ennen tiputusta Emend (2 seuraavina päivinä). Tabletteina tuli 4 kortisonia, somac, pah.voint.tabl. Tiputukseen tuli vielä pahoinvointi aine. Somaccia aloin jo syödä ennakkoon sunnuntaina.Yökötys alkoi kyllä jo samana päivänä, hajut ällötti. Heti aloin kyllä väkisin laittamaan, tiuhaan tahtiin hyvin pieniä annoksia syötävää ja juotavaa. Toisena päivänä ällötys oli kovempi, joten turvauduin Primperaniin. Eivät sopineet minulle. Kävelin päin seiniä. Siispä niitä en syönyt (pitää pyytää uusi resepti). Minulla ei siis ollut pahoinvointilääkettä käytössä. Ainoastaan "Ondansetron Bluefish" voimakkaaseen pahoinvointiin. Säästin sitä, jos oksentelen. Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä lääkkeestä?
Sanoisin, että kolme päivää meni isommissa yökötyksissä. Tutisin ja horjuin, väkisin söin. Väsymys, muisti kadoksissa. Naureskeltiin ystävän kanssa, että väännä asiat rautalangasta. Ristikoiden tekeminen oli turhaa, yksinkertaisemmatkin sanat häviksissä :) Maha jumissa.. Keskityin vain lepoon ja itseni hoitamiseen, kaikki muu sai olla.
Olo alkoi helpottamaan (ristikoiden teko jo luonnistaa) ja voi että, sunnuntaina perunasoppa maistui hyvälle. Heiveröinen olo vielä, mutta tänään jo tekemään rästiin jääneitä töitä, voimien mukaan. Erillainen pääsiäinen.
Kaikesta huolimatta, minulla kaiketi oli "hyvä" 1.CEF kokemus. Docsen oireet oli kovemmat.
2.CEF on 17.4, nyt rauhassa toivutaan, arkista elämää ja sitä katsomme sitten.
Kiitos taas tämän foorumin ja Uskoa ja Voimia kaikille.
- CEF kokemusMyymi