Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Yll�tt�v�� (?) tietoa solunsalpaajahoidosta netin terveyskirjastossa
Tilastot tulevat aina jäljessä tapahtuneesta.Kaikella tavalla uudet hoidot ja myöskin vanhojen hoitomuotojen annostus on aivan eri tasolla kuin esimerkiksi viisi vuotta sitten.
Minulle lääkäri sanoi, että näillä uusilla hoidoilla uusiutuminen on saatu minimiin kaikissa tapauksissa.
Ja jos uusiutuukin, niin siihenkin löytyy hoitoja erivaihtoehdoilla.
Ja jatkuvasti uutta kehitellään, jotta syövästäkin tulisi krooninen sairaus diapeteksen tavoin, joka pysyisi kurissa hoitojaksojen ansiosta.
Onko teillä juuri hoidot päättyneet?
Muistan itse silloin vuosia sitten kun hoidot loppuivat, niin tuli sellainen epäusko niiden riittävyyteen pitkässä juoksussa.
Itsensä tarkkailu on jäänyt pysyväksi ja tietynlainen epävarmuus tulevasta kalvaa ajoittain. Jos vaikka pitäisi varata liput, johonkin konserttiin puolen vuoden päähän, niin ensimmäinen ajatus on sellainen, että olenkohan minä vielä...
mutta aikaa se vie ja ei kai koskaan mikään palaa enää ennalleen, jos nyt on väliäkään sitten entiseen!
- Re: Yll�tt�v�� (?) tietoa solunsalpaajahoidosta netin terveyskirjastossarentukka