Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: shokkiuutinen munasarjasyöpä

Hei Eerika! Minä sain 13.12.05 viimeisen syton joka oli 9*
Nyt jo välillä en muista/ muistele omaa syöpääni joka oli pahanlaatuinen munasarjasyöpä. Maksassa oli muutoksia ja keuhkopussin nesteessä oli syöpäsoluja sekä vatsassa muutamassa imusolmukkeessa. Muistan sen oman toivottumuuteni, kun kuulin sairauteni laadun. Ensin pelkäsin kuolevani leikkauspöydälle ja seuraavaksi luulin etten näkisi joulua. (Tauti todettiin 1.6.05) Mutta niin sitä vaan odotetaan toista joulua ja kohta tulee vuosi täyteen töissä. Nytkin jaloissa on outoa kipua ja pikkurilleistä on menossa tunto osaksi ja ukko varpaista on puolet lähtemässä pois. Itse luulen sytojen olevan aiheuttaja. Ca12-5 on ollut 7 paikkeilla. Olen tyytyväinen että saan olla seurannassa ja lääkäri ottaa minun valitukset vakavasti ja kuvataan luustoa sekä keuhkoja ja ultrataan vatsaa. Tänään juuri huomasin että ripset on kasvaneet pidemmiksi kuin ennen olivat. Kummasti sitä osaa nauttia välillä pienistäkin asioista. Toivon sinulle sydämestäni kaikkea hyvää ja kaikille ihanaa joulun alus aikaa.
pöpo | 30.11.2006 klo 21:54:24