Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tamofenin lopettaminen?

Heippa, minä olen käyttänyt nyt neljä ja puolivuotta tamofenia, aluksi oli melkoisia kuumia ja kylmiä aaltoja vuoron perään, öisin vaihdoin lakanoita ja yöpukua monet kerrat ja mieliala heiti laidasta laitaan, mutta se ei kestänyt montaa kuukautta nyt en enää tahdo muistaa edes tamofenia ottaa kun se ei ilmoita itsestään, eli en hikoile enää juuri koskaan. Kyllä se siitä helpottaa, ainakin minulla niin kävi.
En suosittele tamofenin lopettamista, kysyin sukulaiseltani joka on syöpälääkäri,silloin kun itse kärsin näistä aalloista, hän antoi minulle tunnin luennon siitä miksi on tärkeää niitä syödä ja kuinka paljon suurempi minunkin tapauksessani hyöty on verrattuna haittoihin. Ei muuta kuin pilleriä poskeen ja paanalle, eli ulkoilemaan se helpottaa.
Hyvää joulun odotusta ja rauhallista ihanaa joulua teille kaikille kanssasisaret.
lilja | 12.12.2008 klo 22:05:04