Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: LD-kieleke
Heippa Toukokuu6Minulle tehtiin rekonstruktio LD-kielekkeellä 25.9 eli leikkauksesta tulee kohta 2kk.Koska kuppikokoni on C niin lisäksi laitettiin implantti, koska LD-kielekkeellä ei saada aikaan kuin korkeintaa b-kuppi.
Leikkaus on iso, kesto oli reilut 6 tuntia. Heräämössä olin ollut 2 tuntia kun todettiin ettei verenkierto rinnassa ollut lähtenyt kunnolla käyntiin, takas leikkuriin ja uusi nukutus. Lääkäri kertoi jälkeenpäin että oli poistanut 2 tikkiä rinnan sisältä( oli aiheuttanut kiristystä) ja sillä saatiin tilanne korjattua.
Toisena päivänä leikkauksesta olin jalkeilla ja kolmantena suihkussa. Kipuja ei juurikaan ollut vahvan lääkityksen ansiosta.Selän haava ei ole tuntunut juuri muuten kuin pienenä kiristyksenä. Korjattuun rintaan ilmestyi sairaalassa hervoton vesikellukka joka peitti melkein puolet rinnasta, se sitten puhkastiin ja iho kuoriutui kokonaan pois. Myös ns. nännin ympärille muodostui hematoomaa ja samoin siitä iho kuoriutui. Näitä olen nyt sitten käynyt Jorvissa haavahoitajalla hoidattamassa ja nyt näyttää jo melko hyvältä. Nestettä on kertynyt selkään melko lailla ja sitä on punktoitu 10 kertaa. Nyt sekin näyttää vähenevän. Rinta on kauniin mallinen, vielä vähän kovahko ja tunto ei ole ihan sama kuin toisessa mutta uskoisin että hyvä siitä tulee kun annetaan ajan vielä kulua.
Uupumus leikkauksen jälkeen oli yllättävä, olin ajatellut että pari viikkoa "huilailen" ja sitten olen täydessä iskussa. Kyllä 4 viikkoa meni aika lailla levätessä ja edelleen päiväunet maistuu makoisilta vaikka nukun hyvin yöunetkin.
Töihin olen palaamassa 3.12
Tämmöinen kokemus minulla!
Aurinkoista viikonloppua t. Pörrö
- LD-kieleketoukokuu6
- Re: LD-kielekepörrö
- Re: LD-kielekeLotteliini