Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Nuoret syöpäpotilaat
Re: Melanooma
Hei,sain vartijaimusolmuketutkimuksesta puhtaat tulokset. Luokitusta kuitenkin jäi rasittamaan satelliittipesäke, jonka vihulainen oli jo kasvattanut viereensä iholle. Onko kenelläkään satelliiteista kokemusta, huhuu? Muutaman kysymyksen olen arkistosta lukenut, mutta eipä niihin ole juuri vastailtu.
Jatkoja kovin toivoisin ja olen ymmärtänyt, että joissakin tilanteissa voidaan käyttää adjuvanttihoitoja. Miten teillä kokeneemmilla interferonihoidot ovat sujuneet? Onko ollut hyötyä ja/tai haittavaikutuksia?
Vaikka mieliala välillä sahaa kuin pahimmassa murrosiässä, niin yritän pitää päällimmäisenä tunteena jonkinlaisen periksiantamattomuuden. Ja vaikka yksin autolla ajaessani ulvoisinkin ja piehtaroisin itsesäälissä ja maailman epäreiluudessa, niin kotiin päästyä elämä jatkuu taas. Siitä pitää perhe huolen.
Miten liikkumisesi ja kipujen laita on, pienen vauvan äiti? Puhuminen on helpottanut minun oloani, ja yllättäen myös kaikenlainen mieleinen tekeminen. Reseptikirjoihin uppoutuessani ja, lopulta riittävästi toivuttuani, pihamalla möyriessäni ja kottikärryjä pukatesssani olen tuntenut olevani ihan entisessä elämässäni - terve.
Lounatuuli
- Melanoomapikku-hanna
- Re: MelanoomaCherry
- Re: Melanoomapikku-hanna
- Re: MelanoomaCherry
- Re: MelanoomamelanomaX
- 6 ja 4 ja stage IIICAnnan äiti
- Re: Melanoomapikku-hanna
- Voimia!Annan äiti
- Uutisiapikku-hanna
- InterferoniJan73
- Re: Melanoomanyyti