Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Nuoret syöpäpotilaat
Re: Nuoret rintasyöpäpotilaat
Moikka. Olen kohta 25-vuotta täyttävä rintasyövän sairastanut nuori nainen. Diagnoosini sain syksyllä 05 ja nyt olen ollut töissä takaisin reilun vuoden. Sairaslomalla vierähti melkein vuosi jona aikana en olisi kyennyt töihin, en henkisesti enkä fyysisesti. Minulla myös gradus 3 (rintalastan alueella etäispesäkkeet) ja hoidot takana. Sytoissa kävin puoli vuotta ja sädehoidot päälle 25 krt. Ja tällä hetkellä menee hormonit ja piikit. Minulle tehtiin rinnan kokopoisto ja nyt olen käynyt läpi jo pari rinnankorjausleikkausta ja toimenpiteitä. ja sitten niihin hiuksiin, minulla itsellä loppui sytot huhtikuussa ja ensimmäiset haivenet olivat havaittavissa kesäkuussa. Ja elokuussa kun palasin töihin oli jo ihan nätti "poikatukka" kasvanut. Ja tuo pelon käsitteleminen on varmasti tosi yksilöllistä, mutta omalla kohdallani voin sanoa että pelko kulkee vieläkin ikävänä peikkona mukanani mutta sen kanssa oppii elämään. Mutta joka päivä, kun aikaa kuluu niin asia jää enemmän taka-alalle. Tsemppiä teille kaikille kohtalo tovereille.! hyvää joulun odotusta kaikille.- Re: Nuoret rintasyöpäpotilaatPipla Hörö
- Re: Nuoret rintasyöpäpotilaatrautarouva
- Re: Nuoret rintasyöpäpotilaat_mirame_
- Re: Nuoret rintasyöpäpotilaatpunaviini
- Re: Nuoret rintasyöpäpotilaatTiitus83
- Re: Nuoret rintasyöpäpotilaatMillivanilli
- Re: Nuoret rintasyöpäpotilaatriikka 75
- Re: Nuoret rintasyöpäpotilaatriikka 75
- Korjausleikkauksestajosba
- Re: KorjausleikkauksestaPipla Hörö
- Elämä jatkuu!Loistava Polku