Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Nuoret syöpäpotilaat
Re: Akuutti hybridinen leukemia
en tiedä mikä tilanteesi on tänä päivänä..mutta päätin siitä huolimatta ottaa kantaa sun ajatuksiin. Oon itse ollut se läheinen, katsomassa vierestä,huolehtimassa, suremassa,tietämättä mistään juuri mitään. Pikkusisko sairastui leukemiaan 13 vuotiaana, ja uudestaan 16 vuotiaana. Me ei oltu siihen asti kovinkaan läheisiä, ja oletin ettei hän kerro minulle siitä syystä tuntojaan ja kaikkea meneillään olevaa hoidoista yms. Mutta kun sain tietää että täytettyään 18 hän kielsi kaiken tiedon antamista vanhemmille ja sukulaisille...arvelin että on kyse jostain muusta. Totuus oli, että tilanne oli niin paha, että ennuste oli n.2-6kk.Hän oli elinsiirtojonossa,ja täysin henkitoreissaan soittaessaan mulle viimein, ja paljastaessaan mitä käy läpi. En voi tietenkään ymmärtää sinun fiiliksiä, enkä sinua niistä syyllistää. Toivotan vain kaikkea hyvää, ja omalla stoorillani lähinnä se pointti, että ne läheiset haluaa olla sun tukena, ja yrittää käydä tätä sun kanssa läpi ja zempata sua vaikka tietäisivätkin faktat ... mä en kerennyt osallistua tai yrittää ymmärtää, aika loppui kesken.- Re: Akuutti hybridinen leukemia2004