Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: kummallisia oireita vähän jokapaikassa.
toki voi, ja toivottavasti johtuisikin jostakin vähemmän vakavasta, tai sitten tää kaikki on vaan monen pienen jutun summa..en oo kovin usein menny lääkäriin, kun en tykkää lääkärissä käydä, mutta muistuipa mieleeni että mulla oli tossa vuosi sitten joku keltarauhaskysta joka näkyi ultraäänitutkimuksissa joissa olin raskauden takia (joka sittemmin meni kesken)
mutta silloin ne sanoi että ei ole mitään vakavaa, ja että menee ohi todennäköisesti itsestään...
voihan se olla, että se on vaan sellanen kysta, joka sitten onkin vaan kasvanut ja aiheuttaa kipuja ja turvotusta?
tosin en voi poissulkea sitä, että mulla on ollut vatsaoireita niin kauan kun vaan muistan, ja joskus jopa niin kivuliaita, että on taju meinannu lähteä. aina vaan lääkärit on painellu pinnalta ja sanonu että mene kotiin :(
luin jossain vaiheessa suolistosyövästäkin, kun eräs tuttuni on sitä sairastanut ja sanoi oireidensa alkanenn ihan samallalailla kun nää mitä mulla nyt on, eli vatsan turvotus, kipu, paineentunne, löysät ulosteet ja ruokahaluttomuus ja laihtuminen.. tää tuttu kävi monen monituiset ihan muut testit läpi, ennenku vasta gynellä ihan toisista syistä huomattiin että siellä on kasvain suolistossa..
olen todellakin aika psykoottinen tän kaiken suhteen, kun tahtoisin vaan poissulkee sen syöpämahdollisuuden mahdollisimman nopeasti..
paha vaan kun noihin tutkimuksiin tuntuu olevan niin pirkuleen vaikee päästä..
- Re: kummallisia oireita vähän jokapaikassa.popri