Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Keuhko kärjestään menny kasaan ja perjantaina tieto bronkoskopian näytteistä

Kiitos Sinulle
EN tiedä edes miltä tuntuu.Viikko menny shokinomaisessa tilassa. Odotan kutsua lisäkoepalan ottoon. Keuhkolääkärini soitti minulle kotiin ja se jo peloitti, kun eivät juuri tuppaa soittelee. Ilmoitti vain miten edetään, kun tässä edetään..Odotan kutsua sitten patologin lausuntoa ja sen jälkeen tulee tieto leikataanko vai mennäänkö muilla hoidoilla eteenpäin. Astma vielä kiusana, niin luo omat rajoitteensa leikkauksiin.

Olen tipahtanut tyhjiöön - 76 vuotias äitini ei tiedä asiasta, enkä aio kertoa ennenkuin on pakko - hänellä 3 sydänvikaa ja siinä on riittävästi. Jostain jos löytyy uskonkipinä hoidon suhteen, tai ainakin jatkoajalle niin ettei äidin tarvitsisi saattaa minua hautaan. Se olisi jo paljon.

Kiitos siunauksesta sitä me tarvitsemme kaikki- niin terveet kuin sairaatkin. Voimia meille jotka sairastamme sekä läheisillemme.
sedu07 | 10.3.2008 klo 00:39:28