Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: leukemiako?
Moi. Ymmärrän tunteesi ja pelkosi syövästä. Olen kuitenkin nähnyt läheltä (perheessäni),minkälaisia oireita leukemialla on. Olen myös saanut lääkäreiltä aiheesta ensikäden tietoa. Leukemian yleisimmät oireet ovat väsymyt,voimattomuus, pitkäkestoiset mustelmat,alhainen hemoglobiini. mutta nämä ovat sellaisia oireita jotka voi helposti tulkita väärin. Onhan itse kullakin usein väsymystä ja mustelmia syystä tai toisesta. Hemoglobiini on helposti otettava verikoe jossa selviää paljon.Mikäli hemoglobiini on hälyttävän alhainen (esim.sisarukseni tapauksessa >46 kun normaali n.140), silloin on syytä otattaa lisätutkimuksia. Ainahan itsestään kannattaa huolta kantaa, kuhan ei koko elämäänsä pilaa sillä että on kokoajan vakuuttunut jostakin kuolettavasta taudista. Tsemppiä ja iloisia ajatuksia- leukemiako?tommi
- Re: leukemiako?viivi
- Re: leukemiako?moody