Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

myelodysplastinen syndrooma

minulla todettiin kyseinen tauti noin 8 vuotta sitten,ensin väitettiin kivenkovaan että kys.tautiin ei ole olemassakaan lääkettä ,että luuydin siirto olisi ainut keino.siihen en kuitenkaan ryhtynyt koska kaikki8 eivä siitäkään selviä,,,otin mieluummin vastaan ne punasolut jota tankkasin vuosi tolkulla oliskohan ollat peräti n.kolmisenkymmentä kertaa kunnes näin phjelman USA:sta missä potilaalle annettiin thalidomidia nykyään se kulkee nimellä thalix,ihme ja kumma lääke tepsi ja hyvin....hb lähti nousuun ja on pysynyt monet vuodet.koska lääkettä on aikoinaan käytetty rauhoitus tarkoitukseen se myös antaa hyvän unen ja kun nukkuu hyvin niin jaksaa tietysti myös tehdä päivittäiset lenkit ja näi ollen pysyy hyvässä kunnossa.summa summarum...siis piti itse keksiä oma lääke.ja koska punasolut sisältävät rautaa niin sain myös diabeteksen koska keho keräsi liian paljon rautaa...no senki vielä kestää MUTTA MUTTA kuulkaa ja ihmetelkää...nyt nämä lääkärit haluavat kieltää minulta tämän hyvin toimivan lääkkeen olen aiva skauhuissani ja sokissa,olen aivan paniikissa yrittänyt hake josko viron puolelta löytyisi yksit.lääk.asemaa josta saisin tämän hoitoa tähän sairauteen....tietääkö kukaan miten menetellä...
sunneva | 6.12.2009 klo 15:02:49
  • myelodysplastinen syndroomasunneva
    6.12.2009 klo 15:02