Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Kyynärtaipeen kyhmy

Mulla on siis tällainen asia alkanut vaivaamaan kun vuoden alusta nousi vasemman käden kyynärtaipeeseen kyhmy. Se turpoaa välillä hyvinkin isoksi, yleensä se on iltaisin pahimmillaan. Silloin sen kyhmyn ääriviivat voi nähdä selvästi myös iholla. Vähän kyhmyn yläpuolelle on tullut ikääkuin pieni kuoppa, nyt tietysti pelottaa että voiko kyse olla jostain syövästä. Lisäksi viime syksynä oli useampaan otteeseen huimauskohtauksia. (pään MRI otettiin, puhtaat oli) Kutinaa on ollut vuoden ajan erityisesti päänahan ja kaulan alueella (täistä ei kuitenkaan ole kysymys). Paino on alaspäin, syön normaalisti. Nyt uusimpana oireena on se että herään välillä öisin hiestä märkänä. Terveysasemalle soitin tästä asiasta, mutta hoitaja sanoi ettei kuulemma tarvi tutkia kun kyhmy ei ole kipeä, joten asia on jäänyt tutkimatta. Ja tuntuu että kynnys lääkäriin menosta on korkea, kun aina on sellaista säästön tunnetta niiden tutkimusten kans. Olen kiitollinen vastauksistanne.
Tuulahdus | 22.4.2007 klo 13:26:20