Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
rintasyöpäkö??vai jokunen?
vaikuttaako hygienia syöpään? ku ennen idin samoja rintsikoita puolisen vuotta pesemättä niitä ja yötkin. olin vähän tyhmä!! Nyt oon siis 15wee ja rinnat on vähän oudot.kun niissä on ihottumaa ja patti toisessa. onko normaalia ettärinnanpäitä kutittaa? ja se että rintojen päät vetäytyy sisään päin että niisä on ns.viiva???? tunnen myös sellasta tunnetta. ennen myös raavin niiitä mut en enää? kuivat ne myös ovat.voiko tämäolla vain jotain bakteeriihottumaa??? sitten pe illasta tähän saakka olen tuntenut outoa alavatsa kipua joka kipee varsinkin aamulla kun herään selässä ja sitten nyt on niin kovat et eioikein pysty liikkumaan. tuntuun silleen melkein jalkoihin saakka.ei oo nyt menkat. mulla on myös ummetus ja alapäätä kirvelee varsinkin kuukautisten aikana. luulisin hiivaa ainakin. onko syytä mennä lääkäriin mut en vain kehtais?? ei kai mulla mikään syöpä ole?? pelottaa vaan! elikkä vastailkaa!!- rintasyöpäkö??vai jokunen?maolen