Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: syöpä levinnyt luustoon

Eilen tuli aika syöpäpolille joka on vasta 31.8.09. Jos en olisi ollut hermona ja äkäisenä, aika olisi tullut vasta joulukuulla suoraan radiojodi hoitoon. Hermostuin ja sanoin että tulen hulluksi jos tätä aikaa ei aikaisteta. Neurologian osastolla maksa arvot olivat koholla, mutta he sanoivat että seurataan, seurataan ja edelleen seurataan. 2.7. uusinta testi. Olin neurologian osastolla kun menentin puoleksi vuorokaudeksi muistini ja sitä myötä on selvinnyt, että kaulanivelessä on muutaman senttimetrin tukos johon on annettu lääkitys. Rintalastassa on kyhmy joka on kuulema vaaraton rintalastan nivelen kulma. Ovat katsoneet sen ct- kuvissa ja ei kuulema kannata olla huolissaan. Sanoinkin lääkärille, että miten voin olla rauhallinen kun pahkasta sanotaan että se on tarkkarajainen kalkkikertymä ja itselläni ja ystävälläni on ollut tarkkarajainen kalkkikertymä joka sitten osoittautuikin syöväksi. Lääkäri ei vastannut kysymykseeni. Tälle asialle eivät tee mitään, minun kait on vain uskottava. Nyt olen itse hakeutunut kaulan ultraan ja selän kuvaukseen. Ultra on 8.7. Jos sieltä löytyy jotain aikoi työterveyslääkri olla yhteydessä syöpäpolille. Samoin tuosta selästä. Röntgenlääkäri antaa kuvista lausunnon 8.7. Kun soitin syöpä polille sanoivat että jos jotain tulee esim selkä pahenee jne. pitää olla heihin uudestaan yhteydessä niin katsotaan josko aikaa aikaistetaan. Itse täytyy olla todella aktiivinen, vaikka välillä tuntuu että ei jaksa, mutta on pakko jaksaa.
inari | 1.7.2009 klo 21:50:44