Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: leukosyytit koholla, neutrofiilit koholla, verta virtsassa?

Moi!
Älä nyt pelästy, mutta itsen kävin tutkimuksisa v, -06 kohonneiden leukosyyttiarvojen vuoksi... oli ultraa ja verikokeita ja luuydinpunktio, joista kaikista selvittiin ihan hyvin vaikka voi sanoa että pelottikin tuo luuydinpunktio ja luusta näytteenotto kovastikin, lääkitys hyvä ja selvisin ihan hyvin parilla tikillä ja sairaslomalla, edes sairaalaan en jäänyt kuin hetkeksi koska halusivat tarkkailla vointiani! Kun sitten yli 3 viikon kuluttua menin hematologin vastaanotolle kuulemaan tuloksia niin hämmästys oli suuri kun sain tietää että minulla on KLL (= krooninen lymfaattinen leukemia). Nykyisin käyn ainoastaan pari kertaa vuodessa verikokeissa ja useinmiten unohdan että minulla on tänä sairaus, muuten syön verenpainelääkkeitä, astmaa hoidetaan jne. Halusin kertoa tämän tarinan sen vuoksi että vaikka jotain löytyisikin niin se ei suinkaan tarkoita etteikö asialle voisi jotain tehdä... Olen tietysti ollut onnekas että olen selvinnyt näinkin vähällä kuten eräskin lääkääri sanoi niin voihan sitä olla vaikkka mitä esim. vaikea diabetes jne.. laiha lohtu mutta onhan se niinkin. Hyvää jatkoa sinulle ja voimia! Toivottavasti tästä oli edes jotain apua... ps. hyvä että kuitenkin olet päässyt tutkimuksiin siitä se sitten pikku hiljaa selviää...
mami | 3.3.2010 klo 07:39:53