Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
kohdunkaulan syöpä?
olen 28-vuotias vajaa vuoden ikäisen tytön äiti. minulla on ongelmana se että pelkään gynekologisia toimenpiteitä (huono kokemus) sen takia en ole vieläkään käynyt papa-kokeessa ja nyt pelottaa mennä tällä iällä ja lapsen saamisen jälkeen, että mitä muutoksia siellä jo voikaan löytyä ja onko jo liian myöhäistä.neuvolalääkäri vaan sanoi että nyt on sitten aika mennä kokeeseen, ei vaikuttanut kovin huolestuneelta. olisin tiedustellut että voiko minulla olla kohdunkaulan syöpä tai jotain muuta vakavaa, ilman vakavia oireita? minulla on aina ollut säännölliset kuukautiset, ei mitään tulehduksia ym. vaivoja. vain yksi seksikumppani, mieheni, jolle olen myös ainoa. nyt raskauden jälkeen on silloin tällöin tullut veristä tai ruskeaa valkovuotoa, kuukautisten välillä.
pelottaa niin paljon kokeen tulokset, että yöunet ovat kärsineet. pelkään eniten että todetaan jotain mille on enää myöhäistä tehdä mitään. löytyykö kohtalotovereita?
- kohdunkaulan syöpä?huolestunut mamma
- Re: kohdunkaulan syöpä?Lumina