Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
rintakystako????????
ensimmäiseksi haluan sanoa että hyvä kun löysin tämän sivuston..asiani on se että rinnassani on niin sanottu paise, aina paise tulee nännin viereen, kerran oli koko rinta tulehtunut niin että nahka lähti, lääkäri sano vaan että onpas pahan näkönen ja eikun antibioottikuuri. nyt olen viimesen puolen vuoden aikana syönyt 6 antibiootti kuuria ja taas työpaikka lääkäri määräs sellaisen, sanoin et tarvis varmaan tutkia että ei oo mitään vakavaa,lääkäri sano et syödään nyt tämä kuuri pois. meni hermot! menin yksityiselle, pari viikkoo sitten. no sainpas sieltäkin antibiootti kuurin ja ajan ultraan kahen viikon päästä mutta nyt mun tarvis mennä parin päivän päästä ultraan niin se on taas tulehtunut, eipä paljon auttanut kuurit rauhotti vaan hetkeks sen. koko ajan rinnassa tuntuu sormeenpään kokonen kyhmy ja sitten kun tulehtuu, sieltä tulee veristä, rusehtavaa vuotoa. tällä hetkellä siinä on aika iso "reikä" ja kipeä. menen kumminkin ultraan vaikka tulehdus päällä onkin, koska en jaksa enään odottaa tätä tietämättömyyttä.....
- rintakystako????????haidi
- Re: rintakystako????????nippis