Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Kilpirauhanen??
Mun äiti huomasi mun kaulalla kyhmyn, minkä vuoksi menin yksityiselle, see ultratti ja ultrassa lääkäri sanoi että on struuma, kuitenkin ohutneulanäyteestä tuli muuta tietoa, solunmuutosta ja epäillä follikulaarista neoplasia, mutta invasiivista kasvua ei voi pelkäsään ohutneulanäyteen perusteella arviota niin laitettiin lähette meilahdeen ja sielä otetaan histologinen näyte... soitin meilahdeen ja sieltä sanotiin että olen jonossa leikkaukseen missä kyhmy leikataan, mutta see tapahtu vastaa 2-3kk ajalla, kun tätä ei pitetään kiirellisena...nyt mua pelottaa, että mitä jos on syöpä ja mitä jos on levinyt ja vaan odotettaan... sisätaudien erikoislääkäri, kenen luona vielä kävin omasta tahtosta yksityisellä sanoi, että hän ei usko syöpään ja jos näin huonosti onkin niin see ei ole levinyt ainakaan... ultran ja näyteen lausunnon perusteella näin kuulema sano...
pelotta olen kahden pienen lapsen ka yksin asuva ja tälläinen odottelu ja epätietosuus ahdista... kuinka suuri on mahdollisuus että tämä oliskin jt muuta kun syöpä??? onko mitä kokemusta kenelläkään???
- Kilpirauhanen??jana11