Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: pahin pelko toteutumassa...

Sehän tässä onkin niin hankalaa, kun vaihtoehdot, joita on valittavissa ovat vaikeita. Näiden ratkaisujen kanssa on todella yksin, ja haluaakin joskus olla. Sairauden äkkiarvaamatta tuomat yllätykset elämään ovat tosi raskaita kestää. Nämä nyt ovat tavallisia sanoja vain, mutta uskon, että täällä kirjoitelevat la lukevat ovat niitä ihmisiä, jotka kaikkein parhaiten kuitenkin ymmärtävät, ja jotka ovat taistelleet samojen tuskien ja pelkojen kanssa. Minulla on sen laatuinen lymfooma, joka aiheuttaa leukemiaakin. Päädyin sittenkin hoitoon ja aion kestää sen loppuun asti. Elämänhalu on kuitenkin vanhemmallakin iällä niin vahva, kun sitä koetellaan. Tätä sairautta en ole halunnut, olen kuitenkin saanut voiman ja rauhan mennä sen kanssa eteenpäin ja katsoa tulevaisuutta nyt eri tavalla. Joutuuhan tässä luopumaan monestakin asiasta, varsinkin hoidon aikana. Mutkia on matkassa, mutta katsotaan, mitä tulee mutkan jälkeen.
Voimaa sinulle, sitä tarvitaan, ja sitä saa.
hilleviivi | 10.7.2009 klo 08:55:20