Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Hyviä uutisia!

Kiitos Soikku ja Hilleviivi! Tästä sivustosta ja teistä on ollut minulle suuri apu! Tästä on hyvä jatkaa ja kuulostella itseään. Sain tässä taannoin vähän huonoja uutisia minun jo todella iäkkäästä mummostani, joka on siis jo imusolmukesyövän käynyt läpi, että hänellä todettiin nyt vatsalaukun syöpä. Inhottaa, kun vielä vanhoilla päivillä pitää toisen moinen kärsiä! Pitäisi häntä mennä katsomaan, ennenkuin on liian myõhäistä. Hän asuu toisella paikkakunnalla. Lisäksi tädilläni epäillään nyt hänen melanoomansa uusineen, mutta tulokset eivät ole vielä tulleet. Jännittää kyllä hänen ja mummoni puolesta. Pidän heihin ihan liian vähän yhteyttä! Itsellä kun kaikki tuntuu selviävän edes jotenkin, tulee läheisistä huonoja uutisia. Siksi minäkin vähän säikähdin näitä omia juttujani, kun meillä on syöpiä suvussa, varsinkin äitini puolella, mutta täällä on niin hyvä, kun syöpiä sairastavien läheisetkin saavat tukea ja tietoa! Kiitos siitä. Kirjoittelemisiin! Hyvää kesän odotusta! Terkuin: Samaria
Samaria | 2.5.2010 klo 16:30:20