Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: Rintasyöpä(kö)?
Hei Alexa ja voimia sinulle !Itse olen tilanteessa että odottelen ensi vkon kokeiden tuloksia onko itselläni rintasyöpä vai ei,mammo otettu,verikoe antoi jo viitettä hermoiluun,äidilläni ja siskollani agressiivinen rintasyöpä.Olen kirjoitellut tuonne "Odottelua....rintasyöpäkö" puolelle,mutta todellakin tunnen tuskasi ja kaiken tuon pelon.Toivon ja rukoilen ettâ ei olisi sinulla mitâân vakavaa,sinulla on pieni lapsi,ei sitä kenelläkâân haluaisi.
Oletko ollut kaikissa mahdollisissa kokeissa.? Itseltâni on otettu kaikki mahdollinen,ohut ja paksuneulanäytteet,ultra ja mammo.Seuraavaksi jos se sitten on Se pahin,niin joko heti leikkaukseen tai sitten magneettikuvaan,asun ulkomailla,mutta kuten jo totesin,verikokeiden tulokset eivät "kuaniilta "nâytteneet.
Rukoilen ja toivon koko sydämestâni ettâ se olisi vain kysta,sitten saisit rauhan pelolta ja onnen jatkaa elämââsi ja jos se on SE pahin,muista,se ei tarkoita kuolemaan,hoitoja ja leikkausta,Lupaa että et anna periksi,en itsekâân anna,vaikka ikäâ on vasta 39v.
Itselläni riski kuulla pahin uutinen on kova,juuri tuon âitini ja siskoni takia;siskollani se havaittiin 1 kk sitten ja hânellä kanssa monta pientâ lasta,mutta onneksi kaikki saatiin pois,nyt vain hoitoja,vaikka rankkoja nekin ovat.PELOTTAA ITSEÄNI !
Mutta tukekaamme toinen toistamme ja antakaamme kaiken ilon ja/tai pahan tulla,vertaistukea,sitä tarvitsemme Alexa !!!
Voimia ja suuren suuri hali Sinulle !! ET OLE YKSIN !!!
- Rintasyöpä(kö)?Alexsa
- Re: Rintasyöpä(kö)?elämänilo
- Re: Rintasyöpä(kö)?Ellustiina1
- Re: Rintasyöpä(kö)?Alexsa