Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: ansaitseeko ent.narkki hoitoa syöpään,vai miks tää kidutus
kiitos välittäminen sai minut kyyneliiin,sillä olen aivan yksin .onneksi mulla on edes mun koirani,nyt vaan joudun menemään äitini luo v.lopuks kun en jaksa ulkoiluttaa,sillä säryt pahenee,no nyt odotan pääsyä kirurgille,joka lääkärin mukaan luultavasti haluaa poistaa koko rinnan,sillä ei ole mahd tässä vaiheessa kuulemma käyttää jotain uuutta lääkettä ,josta olin lukenut joka pienentäis kasvainta ettei koko rintaa tarvis poistaa.ikävä kyllä en tiedä miksi poistaa rintaa kun se on jo lähettänyt etä pesäkkeitä,niidenkin tarkempi tutkiminen alkaa vasta nyt,joten en niistä voi kertoa enempää.on vaaan niin paha olo ja ajatus siitä että kuolee yksin koska on ollut niin inhottava ihminen.kurkussa kuristaa sillee jännästi ,kylkiin pistelee ja melkein vihloo saman lailla kuin rintoihin,ja välillä jopa käsiin ja solis kuopissa tuntuu se särky.pää kipua en voi kuvailla kun en osaaa.mutta kiitos että joku edes jaksoi lukea...voimaa kaikille- ansaitseeko ent.narkki hoitoa syöpään,vai miks tää kidutuspersona non grata
- Re: ansaitseeko ent.narkki hoitoa syöpään,vai miks tää kidutuspersona non grata