Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: suolistosyöpäkö? apua!?
Minulla oli pari vuotta sitten hyvin samantapaisia oireita. Diagnoosiksi sain diffuusi suurisoluinen B-solulymfooma, joka oli vatsakalvolla, pernassa ja keuhkoissa. Oli siis kuumetta ja kuumeen tuntua, ja öisin oli runsaasti hikoilua. LYmfoomani hoidettiin ja tällä hetkellä olen "terveen" kirjoissa ja ollut jo työelämässäkin yli vuoden hoitojen jälkeen.Lymfooma löytyi ensin ultraäänitutkimuksessa ja sitten tehtiin tarkempi tutkimus tietokonetomografialaitteella ja otettiin koepala. Sitten vaan kiireesti hoitoihin, koska tämä sairaus on aggressiivinen nopeasti etenevä. Mutta ennusta sillä on kohtuullisen hyvä. Suuri osa sen saaneista paranee täysin eikä saa sitä enää uusintana. Nuori selviää kovista hoidoistakin.Ota yhteyttä tämän sivuston kautta, jos satut saamaan saman diagnoosin.
Terveisin Ruolee
- suolistosyöpäkö? apua!?Timbbah
- Re: suolistosyöpäkö? apua!?Ruolee