Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Alavatsakivut

Hei Sportman!
Sellanen juttu mitä ei useinkaan tulla ajatelleeksi on että "jumissa" olevat selkälihakset saattavat oireilla hyvinkin voimakkaasti etupuolelle; nimenomaan alavatsalle ja nivusiin.
Kuinkahan olet huolehtinut veryttelyt ja venyttelyt kun urheilet paljon?
Itse en ole sporttityyppi mutta työni vuoksi joudun olemaan joskus "vinksinvonksin" ja aikoinaan alkoi tulla niin voimakkaita nivuskipuja,aivan yllättäen kesken normaalin kävelyn, että oli pakko pysähtyä.Yksi ikävä lääkäri "väläytteli" jo kirurginveistä kun piti kai luulotautisena.
Satuinpa sitten lääkärille joka epäili selkälihasten kireyttä ja samointein pisti mulle akupunktioneulat selkään ja ta-daa!!kipu loppui siihen.
Nyt on ollut alavatsakipuja ja nytkin epäili gynekologi että selän kunto saattaa sen tehdä (nämä lääkärit "toisistaan tietämättömiä"..)
Joten kannattaisiko kääntyä fysioterapeutin tai hierojan tms.puoleen?
Kun sulle kuitenkin on noita tutkimuksia aika hyvin tehty...Kyllä ultrassa yleensä kasvaimet näkyvät paitsi jos sattuvat olemaan ihan pikkuriikkisiä...

Tässäpä tälläinen vinkki ;)
soikku | 23.2.2009 klo 23:26:21