Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
voiko olla kurkkusyöpää??
HEI!minulla on yli vuoden verran ollut kurkussa palan tunne,niin kuin joku tukkisi keskellä kurkkua,oireet pahentuneet ja tosi vaikea niellä ja jos esim.nojaa päätä taaksepäin tai laittaa leukaa rintaan niin sattuu kurkkuun ja tulee vaikea hengittää,usein minulla on myös vaikea hengittää kun tuntuu ettei saa kurkun kautta tarpeeksi ilmaa kun joku on tiellä.lukeminen on myös vaikeaa ja olen viimeisen 4kk ollut todella väsynyt...usein on myös kurkku todella kipeä ja ääni menee käheäksi ja polttaa kurkkua varsinkin kun kävelee ulkona.kävin kolmisen viikkoa sitten terkkarissa lääkärissä ja minulta otettiin verikokeita ja nieluviljely ja katsottiin kilpirauhas arvot,kaikki oli ihan hyviä...nyt olen menossa ensi viikolla ultraan ja pelottaa,tietääkö kukaan näkyykö siinä sitten varmasti jos on jotain,ajattelin vain että jos onkin jotain ja sitten se ei näykkään ultrassa.lääkäri puhui myös että olisi laittamassa minut helsinkiin korva-ja kurkku lääkärin luo mutta saa nähdä meinaako pistää vai pitääkö minua vain luulosairaana,oireet kyllä ovat ihan tosia ja haittaavat arki elämää.olen 27-vuotias kolmen lapsen äiti,asun espoossa,tupakanpolton lopetin yli neljä vuotta sitten...olen kyllä lukenut että se tulisi vanhemmille tupakoiville ihmisille yleensä mutta olen myös lukenut että on minunkin ikäisille naisille jotka eivät polta
toivottavasti joku jaksaisi vastata ja lukea pitkän viestini
- voiko olla kurkkusyöpää??salla.c