Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: suolessa syöpä(kö)?
Hei, olet jo tehnyt sen tärkeän askeleen, että olet hakeutunut lääkäriin ja sinusta on otettu koepaloja ja tehty tutkimuksia. se on todella hyvä ja kaikki selviää aikanaan, koita jaksaa rauhassa odottaa, kaikki ei kuitenkaan ole syöpää ja voit saada myös huojentavia uutisia. itselläni löytyi lähes vuosi sitten kasvain peräsuolesta. tuota kasvainta pidettiin peräpukamina pitkään, sillä oli raskaana. kunnes sitten lapsen synnyttyä ilmeni että minulla onkin pahanlaatuinen kasvain. Olin aivan shokissa ja epätoivoinen, mutta pikkuhiljaa asiat lähtivät selkenemään ja tässä sitä nyt ollaan, hoidot takana ja kaksi kontrolliakin jo takana ja tällä hetkellä kaikki hyvin! Eli jos jotain pahaa löytyy, saat parhaan mahdollise hoidon. Älä vielä turhaan huoli, tuollaiset oireet voivat johtua monesta eri syystä. koita rauhoittaa mielesi, kaikki menee hyvin:)Halauksia ja auringonpaistetta sinulle:)
- suolessa syöpä(kö)?katjes
- Re: suolessa syöpä(kö)?cry