Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Melanoomasta selvinnyt, taas oirehditaan...
Tässä tupla- sittemmin triplamama. Minulla todettiin noin. 1,5 vuotta sitten melanooma joka leikattiin pois. Tutkittiin--->ei ollut levinnyt ja sitten siirryin kontrolleihin.Nyt minua on alkanut vaivata oikealla puolella kipeä ja kirvelevä, turvonneenoloinen kainalo(melanoomaluomi oli vasemmalla lavan kohdalla), kipeä nivunen oikealla, lämpöily, heikotus, kuvotus ja yöhikoilu (en ole raskaana ;) lisäksi polvitaipeet kutiavat ihan hulluna, ja oikea polvitaive on hieman turvonnut myös. (en ole atoopikko). Lisäksi niskaa raapiessa löysin patin, noin1cm, ja kova. Yksi patti on soliskuopassa tosin ilmeisesti ihan normaalin kokoinen imusolmuke. Lääkäri ei vielä ole tutkinut. Minulla on seuraava kontrolli 26.2. Ja verikokeetkin otetaan ensiviikolla. Raivostuttavaa tämä oireilu, kun ei tiedä olenko sairastunut luulotautiin melanooman seurauksena vai onko taustalla tosiaan jotain. Osaisiko kukaan sanoa mitään oireistani? Lääkäri on pian mutta mietin jo nyt...
- Melanoomasta selvinnyt, taas oirehditaan...tuplamama